♫ join these forums

5girlsday | 6teensontop | enchanteDNA
ultimatemiss-a | with20star | 4hipstar | GPBasic | 10co-ed

you can find me there with same username: zayzavilla
nah, what are you waiting for? join and lets spazz together!
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

2PM
| SHINee | Super Junior | D-NA | Teen Top | Infinite | FT Island | MBLAQ | U-Kiss | ZE:A | 20star | Co-ed | Dalmatian

Wooyoung | Key | Yesung | Jay | L.Joe | Woohyun | Seunghyun | Mir | Kevin | Heechul | Seungtae | Sungmin | Youngwon

30.4.10

Saengil Chukhahamnida JANG WOOYOUNG

.....
today, April 30th 2010, i would like to sing :

saengil chukhahamnida
saengil chukhahamnida
saranghaneun uri Wooyoung
saengil chukhahamnida ~

happy 21 birthday Jang Wooyoung :D
finally this day comes. youre getting older, eh? absolutely. you are now 21 in internasional age and 22 in korean age. wow, we have 5 years old between us, dont we? well i dont care. as long as it love, it doesnt talk about age xD *what the heck am i talking about?

i have a looooooooooot of things to say. but i found it is hard to be written here.

so. i hope you get success whenever wherever together with 2PM. hope you will always healthy and grow up well. keep on being Ang Ang Wooyoung or Toshio Wooyoung cause it's freaking aDORKable. please take care of your chubby cheeks which i love so much. i hope ALL THE GOOD THINGS WILL COME TO YOU. and so and so and so. hope you get the right path on your life. hope you get everything that you want. LIVE YOUR LIFE wisely and you'll know how people love you so much :D

well, i said before that it is hard to be written. i keep all my wishes on my heart and always, i pray the best for Wooyoung. once again, happy birthday Jang Wooyoung. saranghaeyooo :-*

Wooyoung fighting! 2PM fighting!



hehe, this is the explanation for this video:

well my name is Zay, i'm from XI IPA 2 (Science Class) in Nurul Fikri Senior High School, Indonesia. i'm the one who decided to make this video because i'm a BIG BIG fan of 2PM especially Jang Wooyoung. so, when it comes to his birthday on April 30, i asked my classmates to help me making this video in order to celebrate Wooyoung's birthday. almost all my classmates are kpop freak, and many of them are Hottests. but, i'm the only one Wooyoung biased in my class :D

i made this video on wednesday, april 28 2010, when school's out at 4pm. i made it earlier so that i can post it exactly on April 30 2010 which is Wooyoung 21 birthday.

ehm, we did it in a hurry because all of us had to go to a course right after school's out. so maybe you can't hear clearly what exactly we say on the video. hehehe,

we did an introduction like this : Annyeong Haseyo, urineun XI IPA 2!! (with Bo peep Bo peep handmoves xD) and then we sang happy birthday song. and you can see that we did an again & again dance at the end and i think LOL it's totally fail hahaha! but i found it's cute, though.

i know it's kinda mess. but i tried and did my best to show my love for Wooyoung. i promise i'll do better later :D i hope many people will watch this video and I DO HOPE that Wooyoung will watch this video. i know it sounds impossible but i really hope that he'll see this video and knows that everybody loves him and will always care for him :D

okay i think i talk too much. so for the closing i will say :
"Happy Birthday Jang Wooyoung. hope you always healthy. hope you get success whenever wherever and together with 2PM. grow up well and keep on being Ang Ang Wooyoung or Toshio Wooyoung cause it's freaking aDORKable hehe :D so, Saengil Chukhahamnida Wooyoung-oppa. I Love You, We Love You, We All Love You :D Wooyoung fighting!! 2PM fighting!!

and last:
"we are from XI IPA 2 (Science Class) in Nurul Fikri Senior High School, Indonesia. we want to say : Saengil Chukhahamnida Jang Wooyoung!! wish you all the best! saranghaeyoooooo, 2PM fighting!!"

a lot of love,

-Zay and XI IPA 2 (Science Class Nurul Fikri SHS, Indonesia)-


lets see the pictures :

uuh i really did a hardwork to make this. i can't draw actually kekeke :D but i tried my best to show my love for our beloved Ang Ang Wooyoung. happy birthday, Saranghae ♥

i made this in a whole one night and as a result, i really didn't sleep at all. but again, i did my best to Jang Wooyoung and i wish you a happy 21 bday :D fighting, saranghae :D

i made this in a whole one night and as a result, i really didn't sleep at all. but again, i did my best to Jang Wooyoung and i wish you a happy 21 bday :D fighting, saranghae :D

hello my name is Zay from Science Class in Nurul Fikri SHS and i wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello my name is Gesha from Science Class in Nurul Fikri SHS and i wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello my name is Atikah from Science Class in Nurul Fikri SHS and i wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello my name is Fahma from Science Class in Nurul Fikri SHS and i wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello my name is Kamielah from Science Class in Nurul Fikri SHS and i wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello my name is Anne from Science Class in Nurul Fikri SHS and i wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello we are Science Class in Nurul Fikri SHS and we wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello we are Science Class in Nurul Fikri SHS and we wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello we are Science Class in Nurul Fikri SHS and we wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

it looks great rite? i love the background. thanks fahma for taking this wonderful photo :D happy 21 bday Jang Wooyoung. I ♥ You

hello we are Fahma, Gesha, and Fany from Science Class in Nurul Fikri SHS and we wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello we are Farras and Fariza from Social Class in Nurul Fikri SHS and we wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

hello we are Ida, Haura, Farras, and Zay from Nurul Fikri SHS and we wanna say : Happy 21 Birthday Jang Wooyoung. hope you get success whenever wherever together with 2PM. grow up well :D Wooyoung fighting! 2PM fighting! saranghaeyoo ♥

22.4.10

please welcome, ZE:A !!

ehehehe. sekarang gue lagi suka-sukanya nih sama ZE:A. telat banget ya, debut udah dari kapan tau baru gue sukain sekarang. kalo kemarin-kemarin gue cuma suka lagunya doang, yang judulnya All Day Long, yang bisa diliat MV nya di sini, then now i'm a fan of them! hehe, since three days ago actually. jadi, setelah gue nonton MV nya itu, gue pun tertarik nyari informasi tentang mereka. yaudah deh gue cari fanpage dan group mereka di facebook, terus gue liat-liat fotonya. ternyata lucu-lucu, gue pun mencoba menghafal nama mereka semua beserta wajahnya. gue cari MV satu lagi yang judulnya Mazeltov dan live performances mereka. alhamdulillah, dalam waktu yang singkat gue udah hafal wajah-wajah member ZE:A ini *haha.

* nah, ada berapa jumlah member di ZE:A? 9 orang (woo, bukan ngikutin SNSD yaa, ih.)
* siapa saja mereka itu? Moon Joonyoung, Ha Minwoo, Hwang Kwanghee, Jung Heechul (kayak di Suju haha), Park Hyungshik, Siwan, Kim Taehun, Kim Dongjoon, dan terakhir Kevin Kim.
* siapa yang paling gue suka di ZE:A? Jung Heechul, Siwan, Park Hyungshik. gue jatuh cinta sama mereka bertiga sejak awal :D

okay. wanna see their bios and photos? lets go dream team.

1. Jung Heechul :-*

-i really do love this photo-

DOB : 9 December 1989
Blood Type : B
Height : 177 cm
Weight : 58 kg
Hobby : soccer, trumpet, computer games
Other : loves to act

Heechul lucu ya? imut, ganteng haha. apalagi dia rapper. kalo lagi perform dia keren banget lho. di MV mazeltov dia juga keren, apalagi di MV all day long. oh, and i'm sure you notice that he reaaaaaaaaallllyyyy looks like Ryeowook from suju, rite? but i think heechul is hotter and cuter and more handsome all the way hehe :D

2. Im Siwan :-*

-speechless..-

DOB : 1 December 1989
Blood Type : B
Height : 175 cm
Weight : 51 kg
Hobby : violin, snowboarding
Other : best friend with Hwang Kwanghee

uwooo, pertama kali gue notice kalo gue bakal suka sama dia pas gue liat MV mazeltov. sumpah dia keren banget di MV itu. ganteng, lucu, imut, keren aduh gitu deh pokoknya bercampur jadi satu. kata orang-orang dia punya Diva Looks. haha, iya juga sih. oiya, udah gitu dia mirip Key SHINee lho, entah mungkin gara-gara rambutnya kayanya, di salah satu live performance dia mirip banget sama key. ckck, keren dua-duanya. key-siwan aaaaaaaaah! terus, si siwan ini couple sama kwanghee. dijulukinnya SiKwang couple. nanti bakal gue kasih fotonya oke oke ting ting ;)

3. Park Hyungshik :-*

-Omo, how cute!-

DOB : 16 November 1991
Blood Type : AB
Height : 183 cm
Weight : 65 kg
Hobby : skiing, playing games
Other : appeared in Jewelry S MV

Hyungshik itu member terimut di ZE:A, dia juga dijulukin sebagai Ulzzang lho haha. hyungshik ini keren banget kalo lagi live performance, apalagi kalo lagi nyanyi mazeltov, pas bagian dia ngomong 'happening'. uwaaaaaaaaaa itu lucu banget :D

4. Ha Minwoo (Dancing Machine)

DOB : 6 September 1990
Blood Type : B
Height : 178 cm
Weight : 54 kg
Hobby : dancing, cooking
Other : appeared in MBC Introducing Star Friend

5. Hwang Kwanghee

DOB : 25 Agustus 1988
Blood Type : A
Height : 179 cm
Weight : 60 kg
Hobby : talking english, tennis, cooking, scuba diving
Other : model for Smart

ini dia pasangannya siwan di SiKwang couple. mereka lucu banget deh kalo lagi berdua. gue sih ngeliatnya siwan yang kayak anak kecil terus ceroboh-ceroboh gitu, terus si kwanghee ini yang dewasa dan ngurusin siwan haha. lucuuuuu :D

6. Moon Joonyoung (Leader)

-looks like Micky Yoochun, rite?-

DOB : 9 February 1989
Blood Type : A
Height : 180 cm
Weight : 64 kg
Hobby : soccer, bowling
Other : leader of the group, was on MNet Pretty Boy

7. Kim Dongjoon (Maknae)

DOB : 11 February 1992
Blood Type : B
Height : 175 cm
Weight : 52 kg
Hobby : soccer
Other : maknae, appear on Idol Maknae Rebellion

nah, si dongjoon ini pernah nongol jadi guest di idol maknae rebellion bareng joonyoung, makanya gue kenal haha. nah ya, ternyata. yang gue bilang suaranya mirip Wooyoung itu ternyata si dongjoon ini! hahaha, surprise gue. bagus banget suaranya dongjoon :)

8. Kevin Kim

-it's obvious that he looks more handsome with short hair-

DOB : 23 February 1988
Blood Type : A
Height : 180 cm
Weight : 60 kg
Hobby : internet shopping, computer game
Other : speaks english, chinese, korean, japanese

9. Kim Taehun

-mukanya tuwir, masa' tuaan dia daripada siwan. udah gitu dia mirip host School of Rock yang SHINee, hahahaha-

DOB : 18 June 1989
Blood Type : A
Height : 177 cm
Weight : 63 kg
Hobby : sports, beatboxing
Other : the mom of the group (LOL)

nah, itulah dia-dia ZE:A. now lets check some their random photos.

SiKwang :D

Kyungshik-Heechul kyaaaaaa ><

Minwoo, Joonyoung, Hyungshik

SiKwang

Minwoo, Kevin, Hyungshik

Minwoo, Joonyoung, Kwanghee

oke, kayanya segini aja ya. gue udah sangat sangat ngantuk dan pegal. ini juga posting colongan sambil ngerjain KI. besok gue presentasi nih, huhu doain yaaa :D

SPREAD YOUR LOVE FOR ZE:A :-*

back in town!


yeaah, finally 2PM did their first comeback on MNet Countdown today. uhu, i'm so happy to see these boys work hard and give their best for us, especially for Hottests. thanks so much 2PM, we always be by your side no matter will be happen later :D

2PM - Don't Stop Can't Stop




2PM - Without U



as usual, Wooyoung is so adorable and freakingly HOT. saranghae Jang Wooyoung :-*

credits: BigBangSHINeeWorldKR @ youtube

19.4.10

finally really really FINALLY. 2PM releases Without U MV !!!


OMO
. it's finally out!! yeaaaaaaah, after waiting a long long long time, 2PM released Without U MV today. again, Yeaaaaaaaaaah!! the most awaited MV of this year, the most awaited comeback for these hot boys who had a hard time after Jaebum withdrawal on last three months. after released the teaser 3 days ago, finally the full MV is out today. their new concept which has made a lot of people curios, we finally can watch it! omygodness, i think i'm dying because i'm so so happy about this :D i'm proud of you guys, seriously :')



as usual, the MV starts with a word, "JYP". haha, of course they have to say it. and then, these boys appear one by one in the middle of rain, and then a piano sound starts, followed by Taecyeon and Chansung rap (well, chan's part is not rapping actually. a faster beat one?). OMO, the rest of the boys are dancing while two of them do rapping. Wooyoung, OH MY GOD. with that new hairstlye, which makes him look mature, and that killing stare. Ahhh, nosebleeding, eh? LOL. and, Junsu moves to the front and as usual, his heaven voice in the next part. i dont know but i think junsu looks different here. getting hotter, maybe? and then, our charming boy Junho sings right after junsu. haha, i still cant get away from his charming eye ever LOL. and, there is one shocking part. you know what? Nickhun does rap! woaaaa, i really like his english, so clear! khunnie is so handsome here. i admit it haha. oooh, but where's wooyoung singing part? i miss to hear his soft and husky and tempting voice. well, i do love the part when they poured by rain and that black thing haha. i dont know what is that. they look so sexy at that time and they scream. omo, what a thrill! really gives me a chill haha. but i laughed hard, so hard when i saw taecyeon screaming. i'm sorry but i think it's funny to see him scream and his mouth opens wide and haha, his big teeth are shown absolutely! i'm sorry taecyeonie :D but suddenly my laugh stopped when i see wooyoung after that. OMYGOD really really OMYGOD. what should i do? he looks so hot, so different from Heartbeat. his hair, omo. its wet because of the rain. and he wears that black shirt, and with two holes in his pants, and with his distinctive voice, and his moves, and his stare, and everything about him makes me fall again and again and again and again. seriously. i think i love wooyoung more than before. well, do you know this, wooyoung oppa? I LOVE YOU, SARANGHAE :-* (well, it's okay if you think i'm crazy LOL)

well, in short, this MV is great. even jaebum said, “khun's rap part is fire. 2pm “without you” . go check it out ! =)”. hem, i miss jaebum so much. thanks for still being nice and supporting 2PM :D saranghae jaebum or Jay Park

again, congrats to them who did their best for making this MV. i'm really looking forward for your comeback :D -Good Luck-

lets check the photos

Wooyoung :-*

Junho

Taecyeon

Nichkhun

Chansung

Junsu

17.4.10

yang baru baru


halo. lama tak berjumpa. sekarang gue lagi jatuh cinta sama 2 lagu baru Kpop. aduh mantep banget deh. yang pertama : B2ST - Take Care Of My Girlfriend (Say No)



take care of my girlfriend (say no) ini lagu baru dari B2ST. maksudnya lagu yang baru diluncurin MV nya gitu. kalo mp3 nya sih gue udah denger dari kapan tau haha. enak banget lagunya!! ballad ballad gitu, biasanya kan penuh energi kaya di Bad Girl atau enggak Shock. woh, apalagi MV nya. GREAT GREAT GREAT MV! ***** deh pokoknya buat ini MV (bintang lima) haha.

yang gue kaget, si AJ a.k.a Gikwang, disini GANTENG BANGET!! sumpah deh, imut banget dia, apalagi dengan ekspresi sedih-sedih gimana gitu. aduh padahal kemaren-kemaren gue sama Anja ngata-ngatain dia gara-gara sok imut di MV bad girl. tapi kayanya gue bakal suka nih sama dia. uaaaaaaaaahhhh >.< Yoseob juga seperti biasa : keren, ganteng, imut bercampur jadi satu. Doojoon juga, entah kenapa terlihat keren. Hyunseung? pake topi Michael Jackson dia, haha imut. Junhyung? gue ga terlalu suka sih, jadi ya biasa aja. Dongwoon? ya ampun dia nongol dikit banget sumpah deh. huhu kasian ya, mentang-mentang dia maknae.

nah, sekarang lagu kedua yang gue sedang kecanduan: ZE:A - All Day Long



kalo ini ga baru-baru banget sih, sekitar 2 atau 3 minggu yang lalu. tapi gue baru dengerin ya baru-baru ini haha. tapinya gue ga kenal sama ZE:A, jadi ga bisa komentarin MV nya deh. paling cuma si maknae Dongjoon doang, itu pun gue ga suka, hehe. pokoknya ya, ini lagu ENAK BANGET. gue nih ya, pertama kali dengerin langsung merasa suka! biasanya kalo dengerin suatu lagu, gue harus denger 2 atau 3 kali dulu, baru suka. tapi kalo all day long ini, pertama kali denger, gue langsung suka! enak baaaaaaangeeeeeeeeeet, sedih-sedih gitu lagunya :') gue dengernya aja mau nangis, ga cukup sekali. terus ya, ada yang suaranya mirip Wooyoung pas bagian honja namgyeojyo ireoke ulgoman isseo. uh mirip banget deh. pokoknya, enak banget lagunya! kalian harus dengerin! haha.

oya, ngomong-ngomong gue dapet award dari Thea. terima kasih ya cantik :D

nah, gue mau kasih award ini untuk:

diambil yaaaaa hehe. kalian yang membaca ini jangan lupa kunjungin blog-blog di atas oke. keren-keren oke-oke benjet lho haha. oke oke ting ting

16.4.10

finally . . . Without U MV Teaser !!!!!


ya ampun, baru aja gue pulang sekolah, sudah dapat berita yang mengejutkan + menyenangkan + bikin shock. apakah itu? akhirnya teaser buat MV baru 2PM sudah dirilis! uh yeaaaaaaah. senengnya ohohoho. judulnya Without U. lets check the video out now!



OMAIGAT sumpah Wooyoung disini keren banget! uwooh HOT, he's really hot. seriously. apalagi pas bagian dia disenter mukanya doang dan ada lumpur-lumpurnya gitu di mukanya sama pas bagian dia teriak. ya ampun, gue mau pingsan rasanya. Wooyoung saranghae :-*

aduh gue makin ga sabar nih nunggu tanggal 22.

oiya. gue dapet foto Wooyoung yang aduuuuuuuuh. gimana ya ngomongnya. ganteng banget! tapi tetep imut, cuma ada yang beda aja dari muka dan auranya tapi gue gatau apa gitu. palingan model rambutnya sih. tapi ya beda aja, bener-bener terlihat lebih dewasa :)




omg can you see that? he looks so perfect with glasses, rite?

GOD i swear i dont know what to say when i look at those photos. i fell like my heart is beating faster and faster. why are you smiling like that? SUCH A PERFECT SMILE. youre killin' me :') HEY JANG WOOYOUNG, YOU MAKE ME CRAZY!!! saranghae :-*

14.4.10

gara-gara mimpi

....
aduh akhirnya posting lagi haha. sibuk sih akhir-akhir ini, ga ada waktu luang sama sekali untuk ngeposting *sok. nah, sekarang gue mau ceritain sesuatu fantastis bombastis dan atlantis (dih). oke, are you ready? let's go dream team.

jadi gini, hari sabtu malem tanggal 10 april kemarin gue mimpi. aneh banget deh pokoknya. di mimpi itu, gue sama temen-temen sekelas lagi ikut lomba gambar perspektif atau apa deh gitu desain interior kali ya gue ga ngerti. pokoknya ngerancang bangunan gitu deh kaya arsitek. kalo menang, dapet beasiswa ke ITB. nah, aneh banget padahal gue ga bisa gambar sama sekali. boro-boro macemnya desain interior, gambar bunderan aja masih mencong-mencong (lebay).

nah, pas lagi pengumuman pemenang lomba, tiba-tiba temen gue si Gesha nyolek-nyolek gue. heboh banget sambil bisik-bisik histeris,

gesha : "zay, zay itu ada si Jay D-NA!!!" (ceritanya gue dan jay satu sekolah)
zay : "ah, mana ges?"
gesha : "ituuu zay, deket pintu!"
zay : "OH IYA!! aduh gesha gimana nih, gua deg-degan" (terus kita berdua heboh-heboh geje)
gesha : (tiba-tiba gesha teriak) "JAY DAPET SALAM DARI ZAY NIH CIE CIE!!!"
zay : "gesha mah ah, jangan dibilangin, malu gua (terus muka gue memerah karena malu dan si gesha ketawa2 *evil)
gesha : "ye, tenang aja. mau deket ga sama jay? eh tuh liat tuh, dia nengok ke sini!" (si jay akhirnya nengok ke kita berdua gara-gara denger teriakannya gesha terus dia senyum gitu)
zay+gesha : (berteriak-teriak histeris kesenengan seperti orang gila)

begitulah. haha pasti pada ga ngerti. akan gue ceritakan detailnya. jadi, si Jay itu adalah salah satu anggota Boy Group di Kpop. namanya D-NA. nah, gue bingungnya ngapain si jay tiba-tiba nongol di mimpi gue. pake acara gue naksir dan ngefans sama dia lagi. udah gitu gue satu sekolah lagi sama dia. padahal, boro-boro jay, D-NA nya aja gue gak kenal! aneh kan? gue cuma tau nama-namanya doang waktu itu, tapi gara-gara lagunya lenjeh dan gue susah ngebedain anggotanya jadi gue ga berminat tuh. pokoknya intinya gue ga kenal muka-mukanya member D-NA.

pas bangun gue bingung banget. 'dih, apaan sih. siapa lagi jay? D-NA? mana gue kenal! yang mana coba si jay orangnya?". oiya abis itu gue inget tuh, kalo si jay itu maknae nya D-NA. gue tau gara-gara dulu sempet nyari informasi tentang D-NA pas mereka debut. nah, karena gue penasaran, gue langsung log in fesbuk, terus buka fanpagenya D-NA. gue cari tuh yang namanya jay. dan ternyata . . . . YA AMPUN DIA LUCU BANGET!! imut deh pokoknya, ganteng. hahahaha, gue jadi cengar-cengir sendiri. terus gue langsung cek folder MV gue, ternyata dulu gue pernah donlot MV mereka yang Admiring Boy tapi ga pernah gue tonton sampe abis gara-gara ga kenal. haha, karena gue sudah tau jay, gue nonton deh tuh MV. wuaaaa, jay nya lucu di situ >.<





Birth Name : Jeon Jihwan
Stage Name : Jay
BOD : 31 March 1994
Height : 170 cm
Blood Type : A

gimana, gimana? lucu kan? imut yaaaa hahaha. semenjak hari itu gue mandapat satu signature baru. yaitu : Jay love Zay hahaha. eh bagaimana dengan Wooyoung? tenang saja, dia mah tetep number 1. saranghae wooyoung oppa yongwonhi :D

eiya ngomong-ngomong soal wooyoung, 2PM udah ngasih foto bocoran untuk comeback mereka lho. ini :

-Taecyeon, Khun, Wooyoung, Junho, Junsu Chansung-

uwooow, dari photo teasernya aja udah ketebak kalo annti bakal heboh. aduuuh pasti keren banget! lama sih banget sih comebacknya. masa tanggal 22 april. ga sabar nih ahha. eh liat deh rambut barunya wooyoung. jadi cepak gitu. uouo, tambah ganteng! he looks more mature. hemm, gotta love him more and more :D